I love you guys so muchy muchy


 Anis Azureen Aziz <3
Bestfriend since dia masuk Convent
Problem dia semua dia cerita dekat aku,
and aku sebaik mungkin tolong dia sebab aku sayang dia.
If you are alone, I'll be your shadow
If you want to cry, I'll be your shoulder
If you want a hug, I'll be your pillow
If you need to be happy, I'll be your smile
But anytime you need a friend, I'll be just me
LOVE YOU MUCHY MUCHY <3 <3

Athirah Sidik <3
Bestfriend aku dekat dalam kelas 2 Bunga Raya
Woahh dia ni hot gila kot dalam kelas tu
Semua nak dia
Sebut sikit je nama dia,
terus ada yg batuk, yg sakit tekak semua ada.
Ada dua girlfriend dalam kelas.
Satu secara rela, satu secara tak rela haha
Some people come into our lives and quickly go.
Some stay for a while, leave footprints on our heart
and we are never, ever the same
We'll stay on each other no matter what 
SARANGHAE <3 <3 *mentang mentang kau minat korea

 Tun Allieya (tak tahu binti apa)
Dia ni kira wakil Biebert Family lah :D
Dia ni kalau gelak, rasa macam gempa bumi pun ada
Hahaha madu aku ni
kita dua dua bini Shaheizy Sam haha
Tunney tunney, mimpi je lah kan?
Tapi nanti mana lah tahu kot kot terjumpa Shaheizy Sam dekat mana mana,
aku minta autograph sekali dgn phone number
kau ambil autograph tu, aku simpan number dia haha
boleh minta jadi abg angkat hahaha
I'm not finding a friend to accompany me in the limo,
I'm finding a friend who can accompany me to take a bus when the limo broke down,
And that is you 
SAYANG HG, SAYANG BIEBERT <3 <3

Ajrul Azhim Mazlan <3
Abang tersayang
Dah dah jangan kacau dia, dia aku punya
Speechless bila nak ckp pasal dia
Dia ni kuat merepek, and for sure dia boleh buat aku gelak
A single rose can be my garden,
A single brother can be my world 
lu jgn banyak sembang,
WA SAYANG LU <3 <3

Syed Faiz and Izzan Hirzi
Diorang lah yg aku semangat untuk bangun balik
Kalau takde diorang Ya Allah tak tahu le
Especially izzan. syed tu hm membantu le jugak sikit
Comel kan deme ni hahaha gambar ni lama dah
sekarang deme dah matang :')
Apa apa pun aku nak korang happy
Korang happy kan sekarang?
baguih sangat le tu
Kalau ada apa apa, cari je aku
Aku confirm ada untuk korang
Kalau perlu tak tidur malam pun boleh
asalkan korang happy
A true friend is when someone who is there for you when you fall
And you guys are true friend <3
LOVE LOVE KORANG LAH

Azri Azlan
aku ni agensi cari jodoh dia hahaha
dah le pendek, pandai pandai le hg cari sendiri
haha aku tak boleh lupa time birthday aku,
aku asyik dok call dia je
sikit sikit, "Lily call aku"
haha and thanks for that
aku lebih mengenali siapa azri azlan
hahaha yg dia ni pun antara salah sorang yg ada bila aku sedih
Best friend are like stars,
You don't always see them,
but you know they're always there
SAYANG HG PENDEK

Meor Nur Shafizie
Scandal aku hahaha
Tapi sekarang ni hubungan kitaorang tak berapa nak ok
alaa biasa lah, sedang kan lidah lagi tergigit, ini kan pula suami isteri haha
ok dah lupakan apa yg aku tulis tadi.
Kuat touching jugak mamat ni kadang kadang
Tapi sorry, aku tahu aku bukan the best untuk dia
Aku banyak sakitkan hati dia
Teruk kan aku? Aku tahu
Tapi kalau korang nak tahu antara kawan aku yg terbaik,
dia ni lah top 7 yang terbaik haha
When it hurts to look back and you're scared to look in front,
you can look beside you and your bestfriend will be there 
AKU SAYANG HG