Kepada pembaca perempuan only, boys are prohibited

P/S : Sebelum aku mulakan masalah aku, kepada pembaca lelaki, please lah jgn baca. Ni bukan hal korang. Serious kalau korang baca, kau takkan dapat selesaikan masalah aku pun. So please just skip this post okay. Girls readers, please baca. Aku buntu skrg ni

So, aku dah period agak agak dalam lebih kurang 3 tahun dah. But my period routine tak pernah tetap. Some girls memang tepat kan? Contoh nya, if diorang start period 2/3/2011, then diorang akan start their next period on 2/3/2011 kan? Kalau lambat maybe lambat 2 to 3 days only. But aku kan, dah lah tak fixed, selang sebulan pulak tu. Skrg ni pun aku belum dtg period lg. Last aku period was on 1/8/2011 until 7/8/2011 and since then aku tak period langsung. Nak dekat three months dah weh. Serious takut. Tak pernah selama ni. Nak ckp aku mengandung, pfffffffffffffffffft ada bf pun jarang ni nk buat kerja gila -.- 

So korang, aku tak tau nk buat apa. Should I see a doctor? Serious malu. Karang dia suruh bogel depan dia karang aaaa tak nak. Macamana ni? Kalau nk comment, just tulis dkt chatbox tu okay PLEASE PLEASE