Real Steel the best

So semalam cadangnya nak tengok midnight movie but then tak jadi sebab my lovely sister sakit [teruk gila :'(] k then my ibu suruh Kak Fara, her boyfriend, Kak Izah and her boyfriend to go out sebab memang the whole day diorang duduk rumah je. Then diorang ajak jugak aku tengok wayang. Wahh aku apa lagi, peluang takkan dtg bergolek mcm ni. Aku pun ikut lah diorang pergi JJ.

Pukul 2:30 cerita tu habis. Tengok cerita Real Steel. Hugh Jackman is really hot. And the kid Max Kenton (Dakota Goyo) sangat comel comel comel comel comel comel comel. And dia act serios mcm org besar soooooooooo cool B) And when he danced with his Bot, ohemjayyyyyyyyy tergugat kesetiaan ku pada Adam Levine. Look at his picture. Tp be careful, sapa yg ada bf, JGN TENGOK! Nanti tergugat iman haha


Sooo cute kan? Best gila ouh cerita ni. Yg tak best nya, we sat dkt the second row. Memang mendongak lah tengok cerita tu. Balik rumah semua mendongak hahaha. Then, lepas setengah of the story, aku rasa nak terkencing >.< Nak keluar cerita tgh best. Aku tak nak terlepas apa apa pun. Dah lah nak terkencing, i was shivering pulak tu. I forgot to bring my sweater with me. Sejuk sangat sangat

So kepada sesiapa yg belum tengok, pi lah tengok. Tak rugi weh sumpah ckp. To, penerbit Real Steel. I want $100,000 because I've promoted your movie

OKAY JGN LUPA TENGOK OKAY