Air mata kawan

Air mata tu berharga kan? Perempuan pun agak susah nak keluarkan air mata, ni kan pulak lelaki haha boleh buat gelak je kan? Air mata pada aku tidak terlalu mahal tapi tak murah. Boleh dikatakan aku ni emotional sikit ahh. Aku senang nak nangis.

Haha tadi first time in my entire life kena pujuk lelaki menangis. Kalau perempuan dah selalu -.- Tadi pukul 11:10pm 08-07-2011 ada org call. Dah lah time tu aku tgh baca novel :o Kacau daun kan hahaha.  Number 05-*******. Aku ingat kan kakak aku woah rindu dia :') Then suara lelaki. Tapi suara dia macam lain. Dia macam menangis.

"Hello, ni Lily Billy ke?"
"Err haah. Ni sapa?"
"Ni [nama tidak dapat disebut]"
"Oh" [ok time ni blurrrrr]
"I just need someone to talk to"
"Oh err"
"Err takpe lah. Sorry ganggu bye"
"Oh okay"
Hang up.

Lepas dia letak, baru aku sedar, 'Eh jap jap, tadi sapa call? [nama org tu] eh? Eh call balik lah.' Aku tahu aku blur gila time ni. Aku tak pernah rasa se-blur ni haha 

"Hello,"
"Hello, ni sapa?"
"Ni Lily."
"Oh ye Lily."
"Weh hg kenapa weh?"
Then dia start cerita while nangis.
"Dah. Sekarang ni kau menangis lah sepuas yg kau nak. Tapi yg aku tahu esok hg kena bangun. Aku tahu rasa nya sakit kan? Aku pernah rasa weh. Tapi walau apa pun yg terjadi, kau kena hadapi jugak."

Aku ni pandai cakap je kan? Buat tengok, haa terus lumpuh haha dah aku tak nak dah kawan kawan aku sedih. Dia nangis teruk gila. Aku pun rasa nak nangis sekali. 

p/s : Aku harap kau bangun balik weh. Aku nak tengok hg senyum balik. Aku nak tengok hg gelak, aku nak tengok hg nyanyi. Aku rindu semua tu. Aku nak dengar hg bersembang. Aku kalau boleh aku tak nak dah dengar suara hg yg tadi. Aku tak nak dah hg sedih tapi dalam dunia ni, kadang kadang tak adil kan :') Yang kita boleh buat just pasrah dah redha je lah. Terima apa yg Allah beri sebab hanya Dia je yg tahu segala galanya