ergh masalah hidup

ok aku dh gila. Ni lah perbualan aku dgn diri aku sendiri. Haha gila kan gila kan? Bg memudah kan kerja aku, yg warna hijau tu hati aku, yg warna purple tu aku wahaha :')

knp la aku ambil kisah sgt pasal dia?
 haha bodoh kau Hati. Dh terang terang dia mcm takde perasaan dkt kau. Kau nk lg hegeh hegeh dkt dia. 
weh masalah nya sekarang ni aku dh tersayang dekat dia. Bukan ke perasaan tu dtg dgn sendiri? err
yes memang perasaan tu dtg dgn sendiri, but sebelum perasaan tu dtg, (yg mana boleh kau tahu bila ia akan dtg) kau dh buat satu shield utk halang perasaan tu. Tp kau bodoh, kau tahu perasaan tu dah dtg, tp kau still bengong pergi layan lg
Yes tp aku dh cuba halang perasaan tu. Aku tak boleh buat apa apa. Perasaan kalau dh dtg, buat lah shield ke, tembok batu ke, dinding ke, benda tu still akn dtg kau tahu? 
Memang lah dia dtg, tp kau kena be careful lah nk menghadkan perasaan tu. Ni kau, perasaan tu dtg, kau mcm welcome je. Buat donno. Layan, seronok-seronok. Yang merana kita berdua.
Memang lah yg merana kita berdua, tp kalau happy, bahagia kita berdua jugak yg rasa kan? Aku try buat yg terbaik utk kau sebab kau lah yg boleh menunjukkan pada semua org apakah aku waktu tu.
Maksud kau? Aku tak faham la
Contoh nya, aku happy waktu tu, kau lah yg akan tunjukkan semua org yg aku happy. Kalau aku happy, mesti kau akan senyum je kan? Kalau aku sedih, mesti kau akn tunjukkan yg aku pun sedih betul tak? So, sekarang ni apa yg aku cuba buat is aku try nk bg kau happy. Aku nk kau tunjukkan semua org yg aku happy, kau happy.
Tp kau tahu tak skrg ni kau akn mendorong kita ke kesedihan? Kau nk aku tunjuk kt semua org yg aku sedih?
Tak nak tak nak. That's why kau kena pandai berlakon. Kau kena tunjukkan dkt semua org yg kau happy walaupun reality nya kita berdua yg tahu and kita berdua yg rasa. Kita kuat, aku tahu kita kuat. Lagipun, perasaan ni still sikit ciput. Aku boleh buang perasaan tu (walaupun agak susah) walau apa pun yg terjadi, kita buat benda ni berdua. Apa yg kau rasa aku pun rasa okay?
hm ikut suka kau la. Yg aku tahu bila aku sedih aku kena berlakon kan? Okay la tuu. Aku dh biasa dh buat benda tu. Aku dh 14 tahun hidup dgn kau. Takkan aku still tak tahu kut? haha ye la aku setuju :)

So, aku IM Chat dgn satu jejaka tampan ni (kwn baik akuuuu ok) dia kata,

  • nak tahu laki tu syg kat kau kan
  • dia hari hari call kau tanpa sebab
  • then
  • selalu baca blog kau
  • kot kot ada update pasal si dia
  • then , tiap tiap hari like gambar kau
  • even dalam senyap
  • dia selalu chat dgn hang
  • walaupun hang tak layan dia
  • dia akan reply
  • 'kalau you busy sorry lah ganggu'