Aku bersyukur

Okay thanks, terima kasih, thank you apa lagi aku boleh ckp? Huh adoi. Thank you Allah sebab kau dtg kan org ketiga tu untuk mengganggu gugat perasaan aku walaupun perasaan tu sekejap je [sejam]. Thank you Allah, Kau bg hikmah atas semua yg terjadi. Aku rasa worth it aku menangis hari tu. At least ada org nk pujuk walaupun bukan org aku harapkan. Thank you Allah thank you so much. Aku fikir, lebih baik aku menangis hari tu drpd menangis sekarang sbb aku rasa kalau aku menangis sekarang, ada ke org nk pujuk? I don't think so.

So, apa apa pun aku rasa bersyukur sangat sangat sebab to tell you the truth, aku confuse dgn perasaan aku sendiri. Aku confuse sama ada aku betul betul suka kan dia atau just crush mcm tu je. Adoi. Tp tadi bila Hafiez bagitahu (dia jugak kena bagitahu -- adoii) yg AF ada gf, i felt a bit shocked but that's all. And tahniah yeeeee tahniah sekali lagi :D aku bahagia kalau dia bahagia

p/s : aku dh tiga hari tak online. Rasa mcm dh berkurun. Hari ni aku start periksa. Esok punya exam, satu benda tak baca lagi haha just doakan aku untuk esok ye haha. Miss you a lotttttttt peace, justice, loyal, honesty *auww miss john cena ku