Aku dh takde perasaan? :o

Aku tak tahu apa dh jadi dgn aku. Aku kalau ada lelaki tu dh mcm ber'feeling feeling' [muntah] dgn aku, mesti aku cair punya. Tapi sekarang ni, entah la. Adoii. Dah terang terang mamat tu punya sweet mweet dgn aku, aku still rasa macam, nothing. Entah la, kosong haha adoii.

Aku ni kan, adoi entah lah nk ckp macamana. Aku dok terhegeh hegeh [tak sgt] dkt org yg terang terang tak nak dkt aku kenapa? Org yg aku rasa macam baik aku boleh takde feeling. Tapi dia baik ke? Entah la, muka innocent gilaaaa dia tu :o tapi entah la. Muka semua sama, hati siapa tahu kan? Maybe ada hikmah jugak ke. Sama mcm dulu.

Tapi aku tak jumpa lagi org, I mean lelaki yg sanggup menangis untuk aku. Aku tak jumpa lagi. Kenapa? Okay lily, sabar. Maybe aku akan jumpa dgn org tu sikit masa je lagi. Tapi, AF is completely gone. Fuhh luckily the 'innocent-looking' guy came in the perfect time in my life so that I will never felt lonely again. Alhamdulillah :')

Apa apa pun, I love being where I'm at. Aku tak berada dia bawah tapi aku tak berada dia atas. Aku berada tepat dimana aku sepatutnya berada. Dekat sini lah di mana aku berada tahun lepas *except tahun lepas aku ada boyfriend, kut? Tahun lepas aku happy sikit drpd ni sbb aku ada bf [kut?] Sekarang? Hahaha Imma single lady Imma single lady Imma single lady Imma single lady Now put your hands up Oh oh oh oh oh oh hahahaha k dah bye

p/s : aku lapoooooooo lagi 4 jam setengah nk berbukaaaa adoi :'(