Menangis :'o

So semalam berharap ada org call tp tak berharap sapa sapa pun sbb yelaaa, aku ni siapa kan sret sret *bunyi sedut hingus haha. Pukul 11:30 tidur. Awal kan kan? So whatevaa la kan. Pukul 1 lebih, ada lah seorang lelaki bengong ni call aku. Dia tanya aku suka siapa.

'Lily hg suka siapa.'
Adalaaa. Rahsia
'Nama dia start huruf apa?'
Entah
'Dia form berapa?'
Entah
'Sekolah mana?'
Entah
'Hari tu masa korang buka puasa tu dia ada?'
Entah
'Biar aku teka, ************* kan?'
#terpempan sbb dia teka tu betul. Obvious sgt ke? :o
Err err, hm err bukan la. Apa yg hg merepek ni?
'Kantoi la lily.'

Then terus aku luah kan segala perasaan aku kt lelaki yg call aku tu. Menangis ohhhh :') Entah kenapa. Aku serious tak boleh ckp pasal hati aku dkt org lain. Mesti, confirm menangis punya emosional kan kan? hahahahaha so what? I don't care. It's my feeling not yours