Patience is all it takes to happiness

So sekarang ni alhamdulillah aku dh bahagia sikit :') Macamana aku boleh bahagia? ENTAH :o seriously he just came to my life back and said he likes me (susah sgt nk ckp love ke?) aku pun tak tahu la apa mimpi dia sampai sanggup break dgn gf dia adoii.

Then skrg ni aku tak tahu lah berapa byk duit raya dia dapat sampai mood dia extremely baik, dia pergi suruh aku tukar relationship status dkt fb from single to in a relationship with dia. Eh hello sayang, kalau you nak, you buat sendiri ye. Mahu disoal siasat dgn kwn kwn aku nnti fuhh tak sanggup

k what ever apa apa pun kalau jodoh tak kemana kan? <-- i hate this word actually tp memang ada kebenarannya haha jodoh? Lambat lagi weh. If we're in the perfect timing, and with the right person, we'll end up together -.-