Flashback flashback

Teringat pulak dulu dulu sebelum kitaorg couple, sebelum dia couple dgn ex gf dia lg, aku dgn dia on call almost every night :') And sapa yg call? Akuuu jugak :') haha #TandaSayang and aku tak kisah pun kalau esoknya aku perlu topup. Sanggup jalan ke parade semata mata nk topup (kami budak convent sgt sgt malas nk ke parade. Lain la dulu masa tahun lepas. Baru nk up haha) then malamnya on call lg. Bukan buat supersaver pun. Just call biasa. Tu yg agak mahal tu. Then dia menyanyi :') hahaha paling tak boleh blah. Aku dpt idea ni from the past two ex-bf haha ex-bf aku tu selalu nyanyi lagu utk aku. Aku pun paksa lah paan nyanyi jugak #TakNakKalah. Last last nyanyi jugak lagu Aishiteru :')

Everything's upside down now. Nak curang pun aku sedar yg aku ni ada bf (seriously aku bukan jenis perempuan yg macam tu eh. Kalau aku tak syg bf aku, seriously aku mintak break terus. I don't care kalau sehari ke, sejam ke. Apa apa pun, tak curang) 

REDHAAAA :')