Kenapa hah?

hm agak agak kenapa kau ckp aku menipu ye? Agak agak kenapa kau marah aku ye? Kau tau tak aku sayang kau? Lepas kita break, aku dh tak reti nk couple dh. So far you're the best ex but you've changed. Aku dh tak kenal kau. Kau text aku, tiba-tiba tuduh aku macam-macam.

Aku peluk lelaki lain? Aku tak mengaku but if i did, kenapa kau nk ckp aku menipu? Sebelum ni aku tak pernah ckp yg aku tak pernah peluk sapa sapa kan? So kenapa ckp aku tipu? Yeah maybe aku pernah peluk lelaki lain pada pendapat kau. Yelah, different people has different way of thinking, right? So, kau anggap aku peluk lelaki lain. Aku minta maaf sangat sangat kalau aku ada buat salah kat kau and yes I still do love you. Not as normal friend. I love you like I always do and I miss you

ergh whatever. Penat je aku fikir pasal kau bye laaaa