No more 'wild' me

Okay aku dpt one warning laaaaaaa. It says that 'I tak suka sgt you lepak2 dgn laki ni . I hope you undrstand ya' hm boleh tak aku tunaikan apa yg dia mintak ni. Hm insyaallah boleh lah kan? Sebab hidup aku selalu dikelilingi dgn org org yg open-minded like my parents. My ex pun tak berapa nk kisah kalau aku keluar dgn kwn lelaki. Yg Paan ni jenis lain sikit. Bukan lain sikit, lain byk byk byk byk sgt. Aku bukannya apa. Bukan tak boleh nk tunaikan apa yg dia nak tu. It's just that I'm used to hangout with boys and girls. So skrg ni kekok sikit kalau nk keluar. I know he will lead me to a better person. Sebab tu i'm ready to change. But I'm just hoping and praying for the best. I want this relationship to work.

So, sedikit sebanyak aku dah berubah. So sorry guys kalau aku hangout tapi tak layan korang. Aku akan tegur korang, yes. Takkan aku nk lupakan kawan yg selama ni ada dkt dgn aku. Tp tegur tegur mcm tu je lah. No more lepak-ing mcm dulu. Really sorry :') Apa apa pun, jasamu selama ni dikenang hahahahaha ngantuk bhaii -.-