Disaat aku mencintaimu :/

Okay, macamana aku nak tulis eh? Lagu Disaat Aku Mencintaimu ni aku tak tahu kenapa boleh buat aku seriously sayu [ehem ehem sayu tu. Aku dah boleh jadi Cikgu BM dah ni] tak tak seriously, every time aku dengar lagu ni, aku mula lah teringat kat mamat tu. Dulu aku ingat lagu Jar Of Hearts tu je yg boleh buat aku tersentuh, rupa-rupanya lagu ni buat aku 100000 kali ganda lagi tersentuh. 


Teringat late night call daripada dia just nak cerita apa jadi that day. Lepas supersaver dia habis, aku pulak buat supersaver. Sebab memang all day takde masa. Pagi dia sekolah, petang aku sekolah. Malam busy sometimes aku nk online lah itu lah ini lah. Kiranya aku dgn dia ni bukan jenis text, text pun sekejap je. Bila dia call, mesti dia nyanyi. Lagu Disaat Aku Mencintaimu ni lah. Dulu aku ni dungu, lagu ni pun tak tahu, so dia nyanyi sorang. Entah lah, bila dia nyanyi lagu ni kan, mesti aku rasa nak nangis. Sometimes aku nangis bila dia nyanyi. Even benda ni dah berbulan bulan lepas, suara dia masa dia nyanyi aku tak pernah lupa. Masa aku dengar semalam lagu ni, aku terus teringat dekat dia, sedihhhh :') Pehtu break, aaaaaaaarrrrrrrrggggggggghhhhhhhh breakkkk! Saat yg paling tak nak diingat. Aduhh dah lah dekat sekolah aku pergi memalukan diri aku -- tapi tak seteruk aku break dgn H dulu, woah dgn H extravaganza teruk nya daripada apa yg aku buat dekat sekolah. Apa jadi masa break dgn H? Biar aku dgn kakak aku je yg tahu :p

Err, nak tahu sapa Mr. Disaat Aku Mencintaimu ni? Errr, SAJS [gambar dia ada dekat aku :D Serba sedikit kurang lah rindu. Thanks ex dia yg juga merupakan kawan aku. Weh weh, jgn salah faham, bukan aku nak merampas atau apa ok. Yg pasal ni aku malas nak comment. Nanti jadi satu perenggan lain. kbye :D]

Okay dah lupakan, sorry panjang sangat post ni :D byebye