Kawan sejati buat selama-lama nya

p/s : maaf kali ini gambar tidak dipaparkan kerana gambar nya terlalu mahal untukku bayar :')

Faris Farhan [tak tahu nama ayah. maleh nak stalk stalk] Known as Chimok Blink Blink Blonk Blonk. Kenal dia since last year. Ya last year tp tak ingat bila. Tapi ingat first time jumpa macamana dia ni gila. Dulu rapat gitu gitu je. Sekarang huh -.- tak boleh nak cakap Aku tak tahu kenapa tapi aku nak tulis pasal dia ni. Aku nk describe dia. Dia ni macamana eh?

  • HANDSOME - maybe dia tak sehandsome Justin Bieber aku tapi dia ni takde lah teruk sangat. Kalau ditenung muka dia ni lama lama, ada juga part part yg buat muka dia ni sweet :D
  • SUARA - pernah dengar suara dia? Kalau dia bercakap, lembut sangat Ya Allah tuhan je tahu. Rasa macam tak layak dia nak mencarut bagai. Kalau diletak rambut palsu and make-over sikit sikit, boleh menang 'Ratu Cantik Nyahhhh' Fabulous Ahaaaaa
  • CHUBBY - aku maleh nak comment benda ni banyak banyak. Kalau aku kutuk dia, sama je macam aku kutuk diri aku sendiri. So, dia ni agak chubby. Berisi banyak lah jugak dia ni. Mana tak chubby, favourite dia choki choki. Takpe lah dia sama macam aku :'D Choki choki nanti kita share ye
  • LEMBUT HATI - dia ni kalau bercinta, bercinta bersungguh. Memang dia sayang sampai mati. Tapi yg ni aku tak berapa nak gemar sangat lah. Kalau setakat bg 1 atau 2 chance tu okay lah, ni sampai 5, 6 kali tak dapat punya. Tapi takpe, last try wouldn't hurt, right? Dia sakitkan kau lagi, sama sama kita pergi batu gajah. Aku sayang hg kerana pada aku, dirimu begitu berharga <3

Okay okay, semenjak dua menjak ni hubungan aku dgn dia makin rapat hehe dulu kawan baik, sekarang kawan baik tahap dewa punya baik. Dia buat apa terus terang je hahaha takpe aku terima dia seadanya. Semua orang ada kelemahan diri sendiri termasuk aku :)

Okay aku nak tidur dah. Saya melaporkan daripada ruang tamu punya depan punya kiri iaitu bilik saya yg pink pink ni hihi pada pukul 0240 bye guys. mata aku dah meraju dah ni. Syaithon dah bergayut kat mata tarak ingat punya nak suruh wa tidur -.-