happy birthday Hanis :)

okay macamana nak mula ni. dah lama tak update blog, dah lupa apa jadi dah -- okay benda ni berlaku pada Hari Khamis 14-07-2011 yes tepat. Hari tu hari jadi Hanis Izzatul Aryani Faizan. Aku dah plan benda ni hari rabu tu dgn AiNatasha dgn Tyra S :D memandangkan aku datang awal hari hari iaitu pukul 11 [kira awal lah sebab sekolah start pukul 1 --] Lepas letak all my things dekat Sudut Bacaan, aku pi canteen dgn Farah Adieyy. Aku pergi mintak tepung dekat makcik kantin haha dia tanya nape nak? aku ckp nk buat experiment hihi sorry makcik bukan sengaja nak nipuuuuuuu sorryyyyyy ;D

Pukul 5:15 pm aku jalan kan misi hoyeah. Aku fikir tak perlu lah telur sebab tgh belajar kang datang Abang Yeoh auww auww tanya nape bau hanyor tak ke mati aku? haiyoo tak mau mati woo. k k lupa kan. ok mission accomplished. Aku tak habis kan tepung sebab aku nak main dalam bas yeayeay tapi hajat tak kesampaian sebab keluar keluar sekolah aku dah kena kaw kaw punya beb --

Okay tu je sebab banyak lagi aku nak post ni hahahahahhahahaha hidup aku semakin menceriakan